четвртак, 18. фебруар 2016.

RUKAVICE IZ GALERIJE "STARA SRBIJA"






 Zima već prolazi a ja nikako da prestanem da pletem rukavice.

Stalno dobijam nove ideje .

Uostalom ove zime sam plela uglavnom rukavice bez prstiju pa one mogu da se nose i u martu mesecu.


Ja sam oduvek volela da pletem ali sam nekako izbegavala da pletem rukavice „sa prstima „ a za one „bez prstiju“sam mislila da nemaju pravu svrhu jer je meni najhladnije baš na prstima ali sam negde u novembru uradila prve rukavice bez prstiju na koje sam prišila heklane cvetiće.


Bio je to rodjendanskii poklon za jednu devojčicu koja je poželela šal,kapu i rukavice ali bez prstiju da bi mogla da kucka poruke na telefonu.

Onda sam uradila i jedne za sebe i uverila sam se da stvarno greju ruke.

Možda bih tu i stala sa pletenjem rukavica da nije bilo moje drugarice Negoslave Stanojević koja je objavile slike prelepih pletenih pa vezenih
rukavica  i još sa heklanom čipkom koje je pronašla na Pinterestu .


Postavila je ona te slike i pitala da li neko od nas može da uradi nešto slično.

E,to je bio izazov kome nisam mogla da odolim.

Pletenje,heklanje i vez!


Prihvatim se ja igala i uradim nekoliko pari pa se kao što je red pohvalim Negi i zatražim njenu ocenu.

Ona te slike objavi i ispostavi se da se rukavice svidjaju i drugim ženama.

 Tako počnu da stižu porudžbine.

I što sam više radila dobijala sam nove ideje.


Prve su uglavnom bile sa vezenim cvetićima a sada sam počela da radim i one čipkaste(rupičaste) pa sa tračicama...

Planiram da nastavim sa pletenjem ali ću umesto od vune da pletem pamučne.

Imam puno ideja pa ću kada ih ispletem da ih uslikam i nakačim ovde a predlažem i vama da se oprobate u pletenju.


Počnite sada sa debljom vunom(brže se vide rezultati ) a do sledeće zime ćemo već da razmenjujemo mustre.

Sada je to uz internet mnogo lakše a ima i dosta tutorijala.




                                                      

                         https://www.facebook.com/galerijastarizanatisrbije/?ref=bookmarks Negoslava Stanojevic https://www.facebook.com/negoslavashttps://www.facebook.com/negoslavas

Нема коментара:

Постави коментар