четвртак, 3. март 2016.

PATOFNE I ZA MUŠKE I ZA ŽENSKE NOGE





              Negde ih zovu  zepe,negde pape,popke,patofne,priglavci...ali su ih svuda pleli i rado nosili preko cele zime.

Uglavnom su ih plele bake da bi ugrejale noge svojih unučića a i ostalih članova porodice i to od vune koju su same i isprele.

Danas imamo mnogo lepih šarenih kućnih papuča različitih oblika i od različitih materijala ali verujte da ništa ne može tako da ugreje noge kao ove patofne koje su pletene od vune.

Pošto sam jedna od onih koji vole da im bude toplo na nogama,prvo sam jedne isplela sebi pa onda nikim prijateljicama,pa njihovim prijateljicama,pa deci i tako evo zima već prolazi ali ja ih dalje pletem.

Javili su mi se i muškarci koji su želeli patofne ali bez cvetića,mašnica i tračica pa sad imam i takve u ponudi.

Postaviću ovde slike onih koje su trenutno dostupne.






        
 Ovo su čarape a ne patofne ali i one mogu lepo da zagreju noge.

                                  http://www.starizanatisrbije.rs/
















               

2 коментара:

  1. Мој бивши муж и ја смо раскинули пре годину и два месеца, а ја сам била у шестом месецу трудноће. Обоје се волимо и то је био шок за мене и заиста ми је сломило срце. Покушао сам да га позовем и обе линије су биле прекинуте. Покушао сам да дођем до њега на друштвеним мрежама, али ме је склонио са њиһ. Покушао сам да дођем до његовиһ родитеља и они су ми рекли да је њиһов син рекао да ме не воли и да не жели да ме види и да не знају шта није у реду. Плакала сам и плакала сваки дан јер сам га много волела. Док се нисам породила и беба није имала годину дана, нисам могла да вратим своју љубав. Опет сам био збуњен. Не знам шта да радим, а остала сам и без посла и немам новца да се бринем о беби. Била сам несрећна у животу па сам плакала сестри и рекла јој свој проблем и рекла да зна за моћну чаролију која је бачена др апатом која јој помаже када није могла да затрудни. Контактирала сам га путем е-поште и он је рекао да ће ми помоћи и рекао ми је да је жена ставила чини на мог мужа и рекла да ће ми помоћи да разбијем чини тако да ће ми се муж заувек вратити и да ће бити мој. За мене је било велико изненађење што се догодило све што је рекао. Муж ми се одмаһ вратио и рекао ми да му опростим. Һвала вам пуно овом моћном и искреном чаролију. Молим се да ће дуго живети и радити више од свог дивног дела. Ако имате проблем који вас мучи у животу, обратите се овом моћном играчу чаролија! Он ти може помоћи. Неће вас изневерити, можете га контактирати преко гмаил адресе: драпата4@гмаил.цом или га можете контактирати преко његовог вибера/вһатсапп-а:(+66 81 302 8552)

    ОдговориИзбриши
  2. Била сам тако депресивна када ме је мој љубавник оставио због другог момка након што смо излазили пет година, покушао сам да је преклињем да ми се врати, она је одбила и рекла да више нема осећања према мени. Постао сам тужан човек након свега што смо прошли кроз нашу љубав заједно, после све љубави коју смо делили у прошлости, нисам могао да замислим свој живот без ње, јер је моја љубав према њој била непроцењива трговина из било ког разлога, једног дана када Прегледао сам интернет видео сам коментар о томе да има моћ да врати бившег љубавника и одлучио сам да покушам да се видим тако што ћу га контактирати и он ми је одмах одговорио и објаснио сам кроз шта пролазим а он је рекао да је други мушкарац користећи вуду чини на њу, због чега ме је оставила због њега, упркос мојој бризи за њу и он обећава да ће ми помоћи да вратим свог љубавника, а такође ће ми помоћи да га умртвим чини да не може узвратио ми је у будућности, за мање од три дана једног момка је упуцала непозната особа момци на Флориди и за пет дана моја девојка је била у мојој кући и чекала да дођем са посла, а када сам то урадио, почела је да моли, рекавши да јој је жао што никада није знала шта је на њој. хвала ДР АПАТА сада сам задовољан својом девојком и сада све иде глатко. контактирајте апата за било коју чаролију освете и ек чаролију преко драпата4@гмаил.цом. Можете га контактирати и на ВхатсАпп-у или Вибер-у на (+27626233410).

    ОдговориИзбриши