субота, 22. август 2015.

BLOGERSKI LEKSIKON





        Setila se Nega leksikona.
Onaj moj iz školskih dana nalazi se u nekoj kutiji i baš bih  mogla da ga pronadjem ali mi se svidja i ovaj blogerski:11 blogera,11 pitanja i 11 odgovora

Mene je nominovala Olja Ristić a ja nominujem:

1.Kristina Lalicki Kecman
2.Ana Janković Štepalica
3.Raki Bags
4.Miodrag Ristić
5.Radica Milovanović
6. Mirjana Stojadinović
7.Ognjenka Lzić
8.Zoran Vujčić
9.Vladimir Perić
10.Lestat Gianni
11.Sanja Cvijović

                                        OLJINA PITANJA

1. Šta je prvo što ugledaš kroz prozor kada se probudiš?

odgovor:Ako se probudim na desnu stranu na kojoj je prozor,prvo vidim veliku komšijinu trešnju a budjenje je najlepše u proleće kad cvete ali i kada sazri.

2. Šta bi želeo/želela da prvo vidiš kada ustaneš iz kreveta?

odgovor:Ono što i želim to i ugledam.Moga muža a odmah potom i svoga psa koji odmah dotrči

3. Koja je reč na prvom mestu: ljubav, sloboda, poštovanje, odmor, želja, mir?

odgovor:A jel može sve to smešano? Koja bi to onda reč bila?

4. U čemu najviše uživaš: hrana, seks, razgovori?

odgovor:Svake godine sve više u razgovoru :)


5. Kada si se osetio/osetila najslobodnije?

odgovor:Ne znam zašto ali se najslobodnije osćam kad otplivam daleko od obale i kad nema nikoga oko mene.Samo nebo iznad a voda ispod i oko mene.

6. Kada si se osetio/ osećala najtužnije?

odgovor:Kada sam izgubila najdraže osobe

7. Ima li trenutaka kada bi iskočili iz sopstvene kože i koji je najzanimljiviji?

odgovor:Ma ima,ima samo ne znam u čiju bih uskočila i koja bi me druga koža trpela.

8. Koji je najsmešniji događaj kada ste se smejali sami sebi?

odgovor:To je moj doživljaj iz kineske radnje kada sam ostala zaključana ali to je cela priča blog :)

9. Šta vam je najdosadnije u životu?

odgovor:rutinske stvari i peglanje,usisavanje...

10. Šta je u vašem životu ono što ga čini zanimljivim?

odgovor:Svašta meni može da bude zanimljivo.Nekada je to glupiranje sa ćerkama moga devera,posmatranje "faca" u autobusu,isprobavanje novog recepta,razgovor sa kupcima u galeriji,čitanje knjige.....

11. Šta je za vas toplina?

odgovor:To je ono kad se ušuškam na njegovo rame dok gledamo TV a on se ne skloni ni kad mu ruka utrne.

                                                      MOJA PITANJA

1.Koju bi natprirodnu moć voleli da imate?
2.Sećate li se svojih snova ?(i onih iz mladosti i onih od noćas)?

3.Da li Vam teško pada da se izvinite ako shvatite da ste pogrešili?

4.Da li pred Novu godinu pravite spisak onoga što morate da uradite ili pravite rezime onoga što ste u tekućoj godini uradili?

5.Možete li da se setite imena i prezimena 5 svojih drugova iz osnovne škole i da li ste sa nekim u kontaktu i danas?

6.Imate li neku fobiju i koju?

7.Kako zamišljate idealan završetak dana?

8.Da li kad ste na godišnjem odmoru pravite precizan raspored vremena,kako bi mogli da vidite sve što ima da se vidi ili vam se desi da nekad prespavate i doručak?

9.da li ste nekada učinili nešto zbog čega se sada stidite?

10.Koji talenat bi voleli da imate?

11.Vaša najdraža bajka iz detinjstva je ?


Нема коментара:

Постави коментар