среда, 21. август 2024.

STANA




Ovih dana često na internetu vidim objave koje se odnose na imena koja roditelji daju deci.

Možete tu, naravno ako vas interesuje, da saznate koja su najređa,najčešća,"najmoćnija".....

I tako se prisetih imena mojih vršnjakinja.Bilo je i tada modernih imena pa smo imali u razredu nekoliko Snežana, Svetlana,Mirjana, Dragana,a imali smo samo jednu Stanu i svi su mislili da je ime dobila po babi ali nije bilo tako.

U vreme mog detinjstva skoro svi smo imali po jednog brata ili sestru,a bilo je i onih koji su bili jedinci.

Stana je imala 3 starije sestre i 1 mlađeg brata.

Oni su živeli u zgradi u dvosobnom stanu i kod nje sam prvi put videla krevete na sprat.

Ne mogu da se setim šta su njeni roditelji bili po zanimanju ali to nama tada i nije bilo važno.Znam da su bili fini i kulturni ljudi kao što su i Stana i njene sestre i brat bili lepo vaspitana deca.Nisu se oni ni po garederobi razlikovali od druge dece.Bilo je, naravno,nasleđene garderobe ali je to bilo normalno.

I znam da su Stani mnogi zavideli što uvek ima sa kim da se igra.

Nikada se nismo ni ja,a ni druga deca pitali zašto je njih tako puno ni zašto ona,za to vreme, ima čudno ime.

Jednog dana sam sasvim slučajno čula mame dve moje drugarice kako pričaju o njima i kako su njeni roditelji, kada se Stana rodila kao četvrta devojčica, rešili da joj daju to ime da bi prestala da se rađaju ženska deca.

Evo ni sada ne verujem da je to bilo presudno ali posle nje se rodio Željko kome je ime stvarno odgovaralo.

(fotografija je sa interneta)

Нема коментара:

Постави коментар